SC Purmerland Leukste Sportvereniging 2015

8 december 2015 - SC Purmerland mag zich een jaar lang de Leukste Sportvereniging van de provincie Noord-Holland noemen. De club behaalde tijdens de Verkiezing van de Leukste Sportvereniging de hoogste combinatie met 137 stemmen en een gemiddeld cijfer van 9,13 punten. De volledige uitslag van de gemeente Zeevang en de provincie Noord-Holland is te vinden op de website www.leukstesportvereniging.nl

Meer dan 30.000 stemmen
"De vierde editie van de Verkiezing van de Leukste Sportvereniging leefde enorm onder de sportverenigingen. Vele sportverenigingen bedachten leuke acties in de race om de felbegeerde titels en plaatsten regelmatig nieuwsberichten op de social media", vertelt Ellen van der Most, van de organisatie van de verkiezing. "Meer dan 30.000 mensen stemden op hun favoriete sportvereniging via www.leukstesportvereniging.nl. Zij gaven hierbij rapportcijfers voor sfeer, sportiviteit en respect, betrokkenheid vrijwilligers en deskundigheid van het bestuur."

Cheque voor Spieren voor Spieren
Tijdens de Award Uitreiking werd ook een cheque overhandigd aan Spieren voor Spieren. Met de verkiezing is maar liefst €1089,95 opgehaald voor dit goede doel dat zich in samenwerking met vele topsporters inzet om kinderen met een spierziekte te helpen.